TILLBAKS TILL BLOGGEN

chacha bloggen ^^
eller hur ja nu ska börja xD.
Jag har fått NY design av linnea isojärvi :).
Somsagt har jag börjat skriva igen, jag pallar nt igga blogg mera
vill skriva lite :D haha, vad ska jag säga mera? Jag kan berätta lite om dagarna
i skolan.
Fuck asså det bli jämt bråk, varje fucking dag
tack du tjejen som avslöjar allt, det är nt jag som förlorar, puss på rrumpahn va!?
Men just nu äre jag,Dalila,Sara & Mikkiis sen ibland killarna, & sen grejer
aja skit it detdära fittgrejen.
Shiiit jag längtar till sommaren , så jävla skönt med sommar.
Sen ska jag åka med HannaRasoulzadeh & kanske några från min klass
till grönalund!(K) haha, aja men ja ska typ dra till träningen snart, måste
äta först !:)
Jag hatar när människor ska bry sig hur man klär sig, hur man tar kort
& blablabla, men aja jag ska tagga & lovar att skriva SNART ! :P

ppuuuusss heeejjrååå


Kommentarer
Postat av: ~~gazerrockisnotdead~~

psch ja avslöjar nt ? i just telling the truth;**

ja vet att du menar mej så ja står för att visa att de e ja som skriver ja e nt ''efterbliven''

ja avslöjar nt något men det du som m hennes familj vf ska ja inte säga jag förlorar inte ja får tbx ,det är du som förlorar när alla vet hur du fungerar...man skriver inte så på sin blogg om man inte e rädd för att säga det fejs mot fejs.

2010-03-13 @ 22:43:01
URL: http://heroghasemlou.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Du snackade själv om hennes, så du måste

berätta sj vad du sa. & ja ja menar dig, ja kan jue

nt bara tah & skriva ditt namn? ;S

2010-03-14 @ 19:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0