Pause/ny design.

Hej alla. Vill ni veta varför jag inte bloggade?
Jo, det är ju sommar, vem orkar sitta och blogga när det knappt finns
nån fin väder, jo kanske en vecka?
Sommaren är kort, det mesta regnar bort (Y)
Så det är just därför.
Men, vi kan göra såhär.
Jag bloggar morgonen, när jag kommer hem brukar vara ut (!?)
Och sen på kvällen!
3 inlägg pär dag. Det är väl bra? Jag är iallafall ingen bloggkändis
som måste blogga skiten ur sig varje dag.
Amen skit samma, ny design, första gången jag gör en åt mig själv ( stolt )
Haha, tycks? Hittade inga andra fina bilder/bakrund.
Men jag tror jag ska gå nu, ska kolla lite VM, och det är as många
som skriver på msn.
Ha det bra :)

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0