Bara några minuter/timmar kvar.

Hej bloggen. Bara några timmar/minuter kvar till sommaravslutning
nästan 2 timmar? eller mindre!
Har fixat mig, ni får se min klänning snart ska lägga upp den.
Gissa vad? Marlin, kommer hit! En vän/syster som flyttade 2007
ifrån Eskilstuna där jag bor.
Det blir så kul att träffa henne igen!
Just nu gillar jag faktisk att blogga *hihi*
Så aa juste, en hälsning till en tjej, du vet vem du är, hoppas du läser detta.

- * Asså , jag tycker det är riktigt fegt av dig, att
ta bort kommenterarna vi skriver i "bdb" och "msn".
Eller inte svara oss? Till och med öga mot öga är du så?
Det är så rätt att alla kallar dig kopierings maskin, eftersom du är en?
Ja, du har ingen egenstil utan du härmar alla med stilar och ord det använder
slangord alltså.
Seriöst, ingen är perfekt men du går fan över gränsen, nu har du förlorat alla
finns bara några i klassen som "tröst är med dig".
Först var du emo, du "gillade/gillar, vem vet?" några j-rock band. ( japansk band )
Du var med en tjej som hade samma stil då. Sen vart ni två ovänner och du vart
med mig och mina 2 kompisar.
Och vi är inte emosar utan vi är vad ska jag säga?
Hmm, jaja "fjortisar" alltså blev du en också!
Jaha, jaja du blev vän med "emo" tjejstilen då eller vad jag ska säga
och gissa vad? Jo du vart ett emo igen!
Nu är tjejen inte emo längre, och du använder inte dina emo saker längre?
Varför? Är det för att hon har slutat?
Okej, tjejen tog bort sin blogg, 1-2 dagar efter, jo din var borta då?
Förstår du inte varför hon/alla är ovänn med dig nu?
Och du har förlorat din gamla bästavän du haft i nästan hela ditt liv,
pågrund av att vad du håller på med? Snälla du är fan helt störd?
Tack för mig :)   * -


Haha, nu kan jag fortsätta skriva om dagen då. Eller förresten jag måste dra nu
Kan visa er klänningen. Hare gött!  ( wb göteborgare )

hahahahaha, hejdå
PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0