2003 - 2010

Hejsan bloggen. Duschade nyss då ska på sommaravslutning då.
En grej kommer vara så jävla saknad, jo det kommer vara vår lilla
bråk klass. Vi har upplevt många år tillsammans, många bråk,
många minnen, många av allt egentligen.
Vi har bråkat mycket, mer än vad alla tror
men ändå så kommer jag sakna den.
Många av eleverna i vår klass har jag upplevt med
sen 2003 - 2010.
Och nu, just nu den dagen 10/6-10 ska vi lämna den.
Jag kommer börja gråta på avslutningen seriöst haha.
Jag kommer till och med sakna vår dumma cepe
kaffetants lärare. För hon är så dum att jag kommer sakna henne med.
Okej, nu tror jag att måste rusa iväg, ska ta på mig kläderna
sen sticka till diana som ska fixa mig :D
En bild kan ni få :)


Hitta ingen annan, eller så har jag bråtom?

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0