FRÅN MOBIL

Hejsan bloggen. Alltså jag har en sån damp, som jag skrev på förra inläggen att jag skulle flytta och så. Ja, jag har flyttat kommer inte ha data på shit vet inte hur länge typ 3 veckor. Jag kommer dö. Just nu skriver jag från mobil, så jag ska nog skriva från mobilen ett tag:) Imorgon är det skola, det var en lyckad lov. Det mesta var med sara och diana, snart ska jag kanske vara med bästa dalila(L) Jag vill bara flytta tillbaka ;(( Haha! Ni på F R Å G E S T U N D E N Hade knäppate frågorna haha! Snart ska jag dra, ska fixa mejj osv. Längtar till sommaren , idag är det ganska solit ute, 2 månader kvar till sommaren. Tror jag ska åka till nåt land, mamma sa det iaf. Det här blev väl ett långt inlägg, jag kanske skriver snart, när jag är ute komihåg att det är från mobilen det går ganska bra, men lite segt. Har fått över 300 på msn det är så jobbigt så peddofiler, HEJDÅ! Alla ska lyssna på DEMARCO För han äger alla! Puss på han. Men nu ska jag ta och dra tror jag kommer somna snart klockan är han halv 1 på morgonen. Haha. Men jag ska se om det går att lägga in bild. Det går inte tror jag PUSSSSS (KK)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0